czwartek, 30 sierpnia 2012

Nie kieruj się bogactwem, czasem prostota jest lepszym rozwiązaniem na szczęście.

Najpierw dodam wpis o modzie bo muszę nadrobić z wczoraj.

Zbliża się wielki powrót do szkoły! Dla wielu bardziej stresujący, bo do nowej szkoły! Czas pomyśleć jak się zaprezentować. Pewnie zastanawiacie się jak się ubrać, uczesać, zwrócić jakoś na siebie uwagę, pokazać siebie. Strój także pokazuje naszą osobowość, więc jest dość ważny. Lepiej pomyśleć zawczasu o stroju na pierwszy dzień, dzień deszczowy, dzień słoneczny... Czy lepiej związać włosy, czy rozpuścić, ubrać się bardziej elegancko czy na luzie? I nie zapomnijmy sprawdzić pogodę, która lubi płatać figle. Trzeba się postarać żeby strój był odpowiedni i przede wszystkim dla nas wygodny, żebyśmy czuli się w nim dobrze. 

Zakupy szkolne czyli duże wydatki. Może zróbmy coś sami? Mała przeróbka a potrafi dużo zmienić. To nie takie trudne jak się wydaje a przede wszystkim nie potrzeba na to dużo pieniążków tylko troszkę chęci. 

Kilka ćwieków i wszystko wygląda całkiem inaczej!
Kliknij na zdjęcie aby zobaczyć w pełnym rozmiarze!


Teraz łapcie kilka propozycji na wasze outfity. Co prawda w niektórych szkołach nie wolno nosić krótkich spodenek, ale trochę dłuższe też by pasowały. 


Teraz kilka fryzur, niesamowitych paznokci i makijaży. :)




Na koniec kilka moich inspiracji! :D






8 komentarzy:

  1. ale fajnie ! <3 nawet nie wiesz jak się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ;* miło że wam się podoba. Musze pomyśleć jak zrobić w takim razie następny.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja byłam przy wpisie. ;D
    i mi się też podoba. ;D


    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt. Często jesteś koło mnie gdy dodaje wpisy :D Pomagasz mi gdy mam jakiś dylemat lub widzisz błędy xd ale i tak najlepsze układanie puzzli ;D Dziękuję za każdy komentarz. Są bardzo miłe. Teraz wiem co wpadło w wasz gust. // reniik

    OdpowiedzUsuń
  5. NAUCZ SIĘ STAWIAĆ LIDKA PRZECINKI, BO MNIE KREW ZALEWA JAK CZYTAM TE TWOJE WYPOCINY NA POZIOMIE 6 KLASY.
    ZAPREZENTUJESZ SIĘ TAK JAK W BUŁGARII? HIIHIHIHIIHIH

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, krytyka mile widziana :D W pewnym sensie zaprezentuję się tak jak w Bułgarii. Ale, za bardzo nie wiem o Ci anonimku chodzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)