czwartek, 14 czerwca 2012

Dorastanie. Czas, w którym podejmujesz najważniejsze decyzje, nic prawie nie wiedząc o życiu.


Może już ktoś słyszał o Charlie? Ta książka to opowieść chłopca takiego jak my, który czasami się gubi, ale potrafi też poradzić sobie w trudnych sytuacjach. Mocno darzy uczuciem, jest szczery i ma bardzo rozwiniętą wyobraźnię, lubi filozofować. Chciałby mieć przyjaciela, któremu może wszystko powiedzieć dlatego postanowił napisać do pewnego człowieka którym staje się czytelnik. Podoba mi się taka forma pisania. Tak jakby wszystko było kierowane do nas. A chyba każdy lubi czytać czyjeś pamiętniki itp. To właśnie działa na takiej zasadzie. Porusza ciężkie tematy młodzieży, ich problemy, miłości, uzależnienia. Nakłania do przemyśleń i dobrze obrazuje że nie wszystko jest piękne a do niektórych rzeczy trzeba dojść samemu a to nie takie łatwe. Jest to w pewnym sensie przestroga dla nas. Zachęcam was do poznania Charliego i odbycia przygody z jego przebojowym życiem.

" Drogi Przyjacielu piszę do Ciebie, bo jako jedyny mnie rozumiesz. Chciałbym Ci opowiedzieć o moim życiu, o seksie, narkotykach, związkach, akceptacji..."

2 komentarze:

  1. Niestety najpierw obejrzałam film - powiem szczerze, nie wiem co on miał w sobie, ale jeszcze godzinę po jego obejrzeniu... Siedziałam, jak wryta i nie wiedziałam, co mam ze sobą zrobić :D Genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz teraz misję przeczytać książkę :D Też nie sądziłam że jest jakiś nietypowy, a stał się dla mnie wyjątkowo bliski. :) Lubię do niego wracać, nakłania mnie do dłuższych przemyśleń.

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)