czwartek, 7 marca 2013

Za 20 lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, czemu nie zapobiegłeś.

WARTO OBEJRZEĆ!

(kliknij na obrazek aby zobaczyć w pełnym rozmiarze)




Hej. Postanowiłam dzisiaj dodać post nawiązujący do sytuacji w naszym kraju i niebezpieczeństwom jakie nam zagrażają. Myślę że to niezwykle ważne, a ja mogę Was uświadomić. Posłuchajcie więc co ja myślę o żywności modyfikowanej genetycznie. Może już o tym słyszeliście a może jeszcze nie, ale myślę że powinniście coś na ten temat wiedzieć. Co prawda ma ona swoje zalety, ale trzeba je wykorzystać w odpowiedni sposób a właśnie trafia w niepowołane ręce. Skupmy się więc na wadach bo one mają większy wpływ na nasz planetę. Przechodząc do tematu. Co ja myślę o żywności GMO? Uważam że w dalszych etapach doprowadzi do głodu. Dzieje się tak za sprawą wpływowych korporacji, które manipulują naszym światem i nami. Zaczyna się to tak: ktoś kto ma dużo pieniędzy chce mieć jeszcze więcej pieniędzy, myśli i wpada na pomysł.  Chcę go opatentować aby mieć zysk. Tradycyjnie gdy roślina rośnie, daje nasiona możesz ją ponownie zasiać. W nowym systemie GMO chcąc posiać roślinę musisz wykupić licencję. Gdy roślina da plon możesz to zjeść, ale nie możesz zasiać ponownie. O to tu właśnie chodzi. Nie myśl że Cię to nie dotyczy. Bądź ostrożny bo rośliny Twojego sąsiada mogą zasiać Twoje a za brak licencji dostaniesz karę. Do egzekwowania tego prawa stworzona ACTA, które zostało w Polsce oprotestowane przez społeczeństwo. Ponadto z najnowszych badań wynika że taka żywność jest dla nas szalenie szkodliwa (być może są to np. płatki kukurydziane,  jest duże prawdopodobieństwo że pochodzą z genetycznie modyfikowanych plantacji). Nieświadomie spożywamy różne informacje co powoduje w naszym organiźmie choroby, może doprowadzić do bezpłodności, jest rakotwórcze. Przeprogramowane są nasze tkanki, komórki, inne części naszego ciała,a następnie ekspresja naszych naruszenie wątroby, nerek, mózgu... W ten sposób będziemy stawać się coraz mniej ludzcy. Jak to mówią "Staniemy się tym co jemy" czyli poniekąd roślinami i zwierzętami. Może nie będzie widać tego gołym okiem, ale rzeczywiście będziemy się wewnętrznie przekształcać. To nas zatruwa! Oczywiście to wszystko też ma swoje wytłumaczenie we współczesnym świecie. Częste wizyty u lekarzy, w szpitalach i najważniejsze w aptekach. Chyba już nie muszę tłumaczyć że chodzi o kasę. Radzę jeszcze bardziej zagłębić się w tym temacie. To problem skali światowej, który lada dzień i nas w Polsce może dotknąć. Tu chodzi o nasze zdrowie, dobytek, przyszłość, społeczeństwo! Nie bądźmy zatem obojętni. Niech świat się dowie co nam zagraża puki jeszcze nie jest za późno i możemy temu zapobiec! Nie dajmy wprowadzić tych niecnych planów w życie! 

4 komentarze:

  1. Całkowicie się z tobą zgadzam! Nas w szkole trochę uczą o tym, no w końcu taki kierunek. Nasz zawód ma bardzo dużo wspólnego z rolnictwem, stąd te wszystkie informacje na ten temat. Jest dokładnie tak, jak mówisz. Jak to dojdzie do skutku, to w naszym kraju będzie już całkiem źle. Nie oszukujmy się. To GMO nie jest żadnym udogodnieniem, ani zmianą na lepsze. Jest tylko po to, żeby utrudnić nam życie i wyciągnąć, od i tak biednych już ludzi, kasę. Ale wszystko oczywiście jako dobre innowacje przybywające do nas z unii... tak naprawdę to jedna wielka ściema, ot co. Jeśli to całe GMO wejdzie w życie, to będzie kryzys dla rolników i nie tylko, bo tak samo dla pozostałych ludzi, niezajmujących się żywnością. Te wielkie korporacje, nasi szanowni politycy i unia, nikomu nie zależy na Polsce, wszyscy chcą doprowadzić nasz kraj do upadku. Jak na razie - wszystko jest na dobrej drodze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że są osoby, które też zdają sobie sprawę jak to jest niezwykle ważne. Sam fakt że społeczeństwo coś na ten temat wie jest krokiem w dobrą stronę. Tym bardziej że wypowiadają się tu raczej osoby młodsze, przyszłość, nadzieja naszego państwa.

      Usuń
  2. Miałam ten temat poruszany na biologii przez koleżankę z klasy tylko, że.. W samych superlatywach. Ponoć jest to zdrowsze i bardziej opłacalne, bo zapobiegnie dalszemu zanieczyszczaniu środowiska, czy coś w ten deseń. Nie pamiętam jej dokładnie.
    Ale czytając Twoją notkę postanowiłam się przyjrzeć bliżej temu tematowi (jestem na bio-chemie)i poruszyć go na następnej lekcji. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie omawiam to na biologii i z własnej ciekawości chciałam się dowiedzieć czegoś więcej bo pani nie potrafiła mi odpowiedzieć jednoznacznie czy to jest dobre czy nie. Okazało się że mój tato dużo wie na ten temat i otworzył mi oczy na kilka spraw za co jestem mu bardzo wdzięczna. Było to wszystko dla mnie podejrzenie za dobre. I tak po nitce do kłębka dowiedziałam się o co w tym wszystkim chodzi, jak jest to sterowane. Teraz chcę aby dowiedziało się o tym więcej osób. Dobrze że chcesz poruszyć tą kwestie na lekcji, zrobiłam tak samo, powodzenia! :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)