środa, 22 sierpnia 2012

Kto czyta ten ma podwójne życie.


Książka Meg Cabot pod tytułem " Top modelka" to świetna książka dla nastolatek i młodzieży. Opowiada o zwykłej dziewczynie, która wolała grać w gry komputerowe i oglądać programy medyczne niż w porównaniu do swoich rówieśniczek modnie się ubierać, malować i interesować się przystojnymi chłopakami. Jednak wskutek poważnego wypadku jej życie drastycznie się zmienia i zostaje sławną, młodą modelką. Czy porazi sobie w całkiem innym jak dotąd świecie? Przekonacie się po przeczytaniu. Gwarantuję wam że nie braknie też miłosnych rozterek. Miłego czytania.

Mi osobiście książka się bardzo podobała. Pochłonęłam ją całą w dwa dni. Dowiedziałam się że jest też dostępny w internecie ciąg dalszy i niebawem zabieram się do czytania. Myślę że autorka chciała w ten sposób powiedzieć że nie powinno się oceniać ludzi po pozorach i że coś co nam może się wydawać bardzo głupie i patrzymy na to wręcz z obrzydzeniem może się wydawać na prawdę fajne jeżeli zmienimy nasze nastawienie w pewnych kwestiach i może w ten sposób zaakceptujemy też innych ludzi w okół siebie. Czasami wystarczy po prostu zachować szacunek i być miłym.

2 komentarze:

  1. o proszę :)
    zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, to teraz do dzieła, leć po książkę! :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)