poniedziałek, 23 lipca 2012

Czasem plany sporządzone na papierze nie dadzą się gładko przełożyć na rzeczywistość.

Powróciłam! Po bardzo długiej nieobecności.  Miałam problem z komputerem potem z ruterem i tak to się wlekło przez długi czas. Teraz zapowiada się dużo wyjazdów więc znów nie będzie nowych postów. Obiecuję wam że wszystko się zmieni jak tylko się uporam z kilkoma sprawami i wrócę z obozu.

Siedzę sobie w domu prawie przez cały czas. Była nocka u kuzyna, u Domi i w Nowej Soli. Kilka razy wypad do Legnicy załatwiać szkołę językową w empik school do której będę niebawem uczęszczać na zajęcia z języka angielskiego. Zbliża się wesele mojego kuzyna więc będzie zabawa! Potem Zielona Góra z Karoliną, urodziny Macka, roczek Natalki. Aktualnie jest nudno jak nie wiem co! Cały czas pomagam coś w domu, czytam książki nocami, oglądam skins, z Mariolką na deskę jak jest pogoda, nic specjalnego się nie dzieje. Dobrze że już wrócił Łukasz i Julka z rodzinką. Ogólnie to wszystko się wali. Nie wiem gdzie się podziali moi wszyscy znajomi, którzy mieli mnie odwiedzać podczas wakacji. Od 5 do 17 sierpnia jestem na kolonii w Bułgarii. Jak wrócę to pomyślę o tej nocce u mnie.

Trzymajcie się! Miłych wakacji!

7 komentarzy:

  1. Musimy się spotkać i nie ma to tamto! I to jeszcze w te wakacje! Skoro piątego wyjeżdżasz, a jest trzeci, to zakładam, że przed wyjazdem nie wypali, bo zostaje nam jeden dzień. W dodatku ja się do połowy sierpnia nie mogę ruszać z domu, bo jestem chora. (Dlaczego zapalenie oskrzeli przychodzi w wakacje, a nie jak muszę chodzić do szkoły?!) Proponuję więc wykminić coś jak wrócisz. Byle tylko przed 20, bo jadę do Karpacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za słowo! Miałam wczoraj do Ciebie wpaść z prezentem, ale coś się nie udało. Dam Ci go jak wrócę :D Mam nadzieję że Ci się spodoba. Kasia mówiła że jak wrócę to też do mnie wpadnie to możecie się zgadać i przyjedziesz razem z nią na skuterze. Możecie nawet zostać na nockę jak byście chciały. Moi rodzice powinni się zgodzić ;) Pisz coś do mnie jak będę w podróży bo mi się będzie nudzić <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Okej, na pewno będę pisać, ale jak ci się będzie nudzić to sama też napisz :D A do ciebie to już prędzej mój tata może nas przywieźć, bo ja nie lubię jeździć skuterem ;) I potem ty też możesz wpaść, i zostać na nockę. O albo... zróbmy nockę w namiocie! Albo nie w namiocie, tylko w namiotach! Tak na więcej osób! ale by było fajnie :D Miałam spać w namiocie z kuzynką u niej na strychu... ale nie wypaliło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kiedy usłyszałam ją pierwszy raz w telewizji od razu mi się spodobała <3 Świetna jest :D

      Usuń
  5. świetna piosenka!

    Zapraszam u mnie KONKURS (:
    Zapraszam u mnie KONKURS (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam przy okazji na konkurs, do wygrania dowolna para butów ze sklepu Renee :)

    http://syllunia.blogspot.com/2012/10/konkurs-konkurs-wygraj-wymarzone-buty.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)